Tidig söndag... ♥️

Godmorgon!
 
JO, faktiskt! Man ser den blå himlen och solen över trädtopparna, I löööve!! Gick upp strax efter sju imorse, kändes som att jag ville ha en lång söndag, innan vi kör hemåt, var nog också rätt utvilad... Vi ska göra ett litet stopp i Norrköping hos lilltjejen också! ♥️ Sovit bra, släckte vid tolv igår och drömde nu imorse i alla fall, om jobbet! Hehe, fast... istället för barn var där hästar?! 🐎🐎🐎 Ha! Läste om en häst i min bok, om det kan vara den...? Ja, ibland undrar man verkligen hur hjärnan jobbar... 🤯 Men oftast är det intressant och roligt med drömmar... (Länge sedan Mamma var där... ♥️)
Middag igår, (morots-)spagetti och köttfärssås med svamp, paprika, chili och grönkål, gott! Mycket ost på toppen för ’fettet’... Min mage är helt annorlunda denna helg, p g a brödet... inte att jag har direkt ont, men som sagt, annorlunda... När man äter bröd (kolhydrater?), så känner man sig mer full, för att använda det engelska ordet för mätt... eller fylld, kan man väl också säga... Jag blir ju mätt annars också, men på ett annat sätt, föredrar det egentligen, kroppen känns lättare liksom... Jaja, imorgon är det måndag, back to ordningen...! ☺️
Det har varit lite dåligt med ’pippisar’ också denna helg?! Har de inte sett att vi är här? Ekorrarna har inte varit här alls... och ’musarna’ verkar mest sova... Men vi tackar ändå för dessa sköna dagar, älskade Land! 😍 
♥️♥️♥️
Hörs i Linköping!
♥️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0