Supercino!

Hallå, hallå!
 
Tillbaka i ’Linkan’!
Härligt att se och få krama om lilltjejen (i Norrköping), hon kom direkt från jobbet! Hon och jag drack varsin supercino med rödbeta och kanel! Ja, alltså inget kaffe! Gott! Och härlig färg! 💗
På vägen hem stannade vi och handlade på MAXI... Köpte tulpaner, men de var så ’lealösa’ när jag tog ut dem, så de får stå lite längre i pappret... 
Annars...?! Nja, tänkte lägga mig och läsa ut min bok, den är spännande! I veckan är Alla ❤️-Dag, men skickar ett gäng hjärtan redan nu, till alla jag känner, men mest till min lilla Ängel, som inte kände sig riktigt pigg... krya på dig, Gumman! ❤️ 
 
Vad ska Ni göra på Alla ❤️-dag? 
 
Puss och hörs vidare!
🥰



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0