Lugn för själen... ♥️

Hej igen!
Var ju uppe strax efter åtta imorse, så nu var jag hungrig på frukost! ♥️ Mums! Det nyttigare brödet vi köpte av The Bagare förra helgen, hade jag resten av i frysen, det var gott!
Grönt te med lite extra ingefära och citron! 🍋
Det är så skönt att sitta här i min soffhörna, med fönstret ut mot fågelbordet och naturen! Jag sitter bland filtar och kuddar och njuter av den mjuka värmen! Ja, det här är verkligen en lisa för själen! ♥️ Och det är ju viktigt att vi hittar såna stunder/platser, i vår vardag också, så kroppen får återhämta sig! Pratade med en tjej igår och hon berättade just hur karaten gav henne lugn, allt annat utanför blev oviktigt... Så känner jag med yogan, den är guld värd! ♥️ Men det finns fler guldklimpar att plocka, om man tänker efter, och det är många gånger det, att man måste tillåta sig att tänka efter, och njuta av den stunden! ♥️ 
 
Man får mycket tankar och idéer när man sitter så här och ’filosoferar’ ☺️ ...och nu kom jag på att jag skulle köpa mig en necessär, äntligen! (Bild ovan) Jag har levt i plastpåsar nu i säkert ett år, sedan jag fick slänga min gamla... Beställde även en till mina burkar med kosttillskott! 👍🏻 Hihi!
☀️☀️☀️
Solen skiner och jag ska ta en promenad senare, det är också härligt, ljuset... mannen är ute och sågar, det är hans njutning... 
💙💙💙
Yees!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0