Ingen gympa, men bio! 🎬

Gó kväll!
Bestämde efter jobbet att skona mitt knä från gympan ikväll, även om jag hade tänkt ta den softare, som sagt... men jag har ju stått och gått en del idag, så (har haft kökstjänst...)... ja, vi valde bio istället! Men först mat i magen! 
Och kaffe med ’dopp’! 🤤 Jo, det var gott... (men måste skärpa till mig, håller på att spåra ur lite igen...! 🤭)...
Lugn och skön bio, knappt några människor alls! 
Vi hade tänkt se ’Britt-Marie var här’ med Pernilla August, men istället blev det ’Eld och lågor’ med... Pernilla August!! 🤗 Nja, det var kanske ingen höjdarfilm, men visst, den hade väl en del kvaliteter... Mysigt i alla fall med bio! Check på den! ✔️
 
Har bokat ett extra yoga-pass imorgon, eftersom jag skippade gympan idag... men vi får väl se om jag kommer med...? Jag håller tummarna!
Nu ska jag snart sova, klockan ringer 04.30 imorgon bitti!
Godnatt!
♥️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0