Alla ♥️-ans Dag!

Hej! ♥️
Lång dag, promenerat hem... Hämtade bilen och åkte ut till Mamma ♥️, tände ljus och la en 🌹... Hennes födelsedagsbukett låg kvar, fortfarande fin, och Allhelgona-hjärtat också... suck, ja... 😔
 Hemma igen och ätit havregrynsgröt med mosade hallon... la en klick nyttigare nutella på toppen, var ju lite godissugen... - För fikat jag skulle tagit med Mamma idag, om hon funnits hos mig... ♥️ ...suck...
Jaja... Hoppas ni fått en del kärlek idag, på denna ♥️ Dag! Jag har fått massor av ’mina’ barn! En liten en lärde sig säga mitt namn idag, bara DET?!! Känns verkligen i ♥️!
 
Avslutar kvällen med Bästa Yogan!
♥️♥️♥️
Puss&Kram 
på Er!
Jaana
2019-02-14 @ 20:23:27

Oh, så fint det var att se bilden när du var hos din mamma🙏✨♥️😢
Jag tänder ljuset här hemma vid mammas bild, 🕯🙏♥️

Hoppas yoga stunden blev bra,🙏Namaste✨




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0