Vila...

Hej och god förmiddag!
Ja, vad ska man säga, men visst är det väl härligt att vara ledig ibland, och på en vardag dessutom! Bestämde mig för att inte ha några direkta måsten idag, har ringt några samtal, men annars... nej! När man har möjlighet bör man vila, så är det ju... Har stressat mig själv rätt mycket senaste tiden och ger mig själv den här dagen ♥️...
 
Men man är så snabb att börja tänka på vad man borde göra, hinna med, på sin lediga dag...? Kanske skulle jag springa ner och träna, borde jag cykla den där biten till nya jobbet för att se hur lång tid det tar, är det något jag behöver handla, vilken kompis var länge sedan jag träffade...? Men nej... jag ska inte! Har konstigt nog lite ont i huvudet... hm, jaja... 
Åt sen frukost, ett kokt ägg och lite yoghurt med banan och flingor...
'Bakade' samtidigt några ostplättar, tänkte äta en 'macka' till lunch... Tror kanske jag missminns (kan man säga så...?!) blandningen, de blev lite platta och 'rinniga'...? Tog 1 ägg till 1 dl riven ost, möjligen ska det vara mer ost, 1,5-2 dl...? 😬 Well, well, det blir bra ändå! Har lax och keso till pålägg! 👍🏻
I söndags gjorde vi en liten efterrätt med nyttigare nutella (köpt)... gottis!
 
Ha det, nu ska jag se andra avsnittet på Biggest Loser VIP!
♥️♥️♥️
Puss!
Sarah
2018-10-03 @ 14:02:13
URL: http://CheerSarah.devote.se

Så skönt att vara ledig :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0