Torsdag...

Halloj!
Tittar på min vackra blomma jag fick förra fredagen, och minns mina vänner på vårdcentralen... 💞 ...jo, har tänkt på dem massor denna vecka och saknat mitt receptionsjobb...! Men det är ju så, när man väl börjar känna sig 'varm i kläderna', så trivs man ju oftast! Jag hoppas och tror att det kan bli lika här, känner i alla fall att varje dag blir bättre och bättre... men det är långa dagar och jag är helt slut! 
 
Till saken hör att igår kväll kunde jag inte somna... låg i flera timmar och vred mig... Somnade någon gång efter tolv och vaknade vid fyra och kunde inte sova mer... 😳 ...jobbigt, jobbigt...
Vilar lite nu, sen ska jag ner på yogan... höres!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0