Höstväder ❤️🍁☀️

Heej! Igen!!
Imorse var det grått och regnigt, men framåt lunch sken det upp! Bestämde mig för att ta en promenad in till stán, se lite folk!
Vi har en mycket fin och trevlig väg in till stán, man tror man är ute i lugna villaområden, men så plötsligt dyker staden upp i allt det gröna! Fantastiskt!
Älskar snälla människor!! Tyvärr var de små, men goda äpplena slut, hade gärna smakat...
När jag kom in till stán kikade jag i några affärer, men kände mig inte så 'sugen'... en kokoslatte smakade däremot bra! 
Nja, en liten påse blev det i alla fall (vad kommer längre ner...)...
 
 
Fick också för mig att gå in på Nettan's och boka en liten behandling till min lediga dag imorgon... because I'm worth it!! 😉 Hihi! Efter det väntar lunch och fika med min fina bloggkompis! ♥️ Superbra ledig dag, hörni!
Tog 'den rätta vägen' hemåt... 
Som sagt, man går genom idylliska villakvarter, Villa Villerkulla...?! 
Min lunch'macka' med lax, keso och fetaost, MUMS!
Melonefterrätt!
Och mitt inköp idag då, en riktig dagis-tröja!! Mjuk, skön och med lite av mina älskade blå-vita ränder, men också 'prick'!! 😝 Hehe!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0