Temperaturen...

Gókväll!
En lång stängningsdag på jobbet... trött 😴... igen... Men kolla! Vår duktiga ’köksa’ lagar mat och bakar bröd, vilken lyx! Var tvungen att fota dessa vackra limpor... och lika tvungen var jag att smaka en bit till ’mellis’, åååååh, mums! Alltså herregud, så gott det är med gott bröd...!! 😳
Efter jobbet åkte jag och plockade upp mannen hos frissan... Han har även varit och fått penicillin idag för sin utdragna tand för några veckor sedan, det har tyvärr blivit en infektion i såret... Nu var han frusen och sugen på en thai-soppa (lätt att äta... soppa...), så vi åkte in till Yellow Fellow... men de hade ingen soppa längre! 😳 Va?! En thairestaurang utan soppa, märkligt... jaja, vi åt ändå, inte helt nöjda dock...
Sprang in på ClasOhlson och köpte en termometer, vi hittar inte vår gamla sen flytten... det är så jobbigt på morgonen framför allt, när man inte vet hur kallt det är ute... Imorse var det -11 grader, enligt mobilen... hu! Vi var inte ute länge på förskolan i förmiddags, vi frös alla... 😨 Men nu blir det visst varmare...
Ja, hörni, tanten är slut... totalt... och det är två dagar kvar på veckan... Har tyvärr börjat känna av hals och hosta igen 🤬, vet inte vad jag ska göra... hopplöst alltså...
 
Ta hand om er, så hörs vi vidare, det kan jag i alla fall lova!
❄️❄️❄️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0