Landet ♥️

Hej, jag är här igen!
Ja, nej, vi är inte på Landet nu, men ville bara visa er hur det blev... FÖRE... (lite stökigt bara...)
 ...och EFTER! Jag tycker det blev 'lugnare' med våra färger och möbler... och 'varmare'... faktiskt att jag helt enkelt tycker vårt passade bättre! Vilken tur!! 😉 Jag är inget 'fan' av skinnsoffor, den här gruppen fick min man välja, förutom färgen, den valde jag... Vår blivande soffa är i tyg och det har jag valt, och färg! 
Lilltjejen och jag tog en promenad här förut, innan middagen... på halva vägen blev det glass! Men vad varmt!! Jag tål nog inte sån här värme, det blir jätte jobbigt... 
Men allting blommar och 'prunkar', det är såå vackert!
Nu väntar vi på dagens avsnitt av Biggest Loser!
Hörs imorr'n!
🌸🌸🌸
emma
2018-05-22 @ 21:34:21
URL: http://nouw.se/islycka

fint det blev efter :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0