Lååång dag...

Hallå där!
...ja, nästan så... en lång dag, som sagt...
Vi åkte från Landet vid ett och stannade i Ringarum och åt, jag tog en räksallad... Men så blev jag förstås sugen på fika efteråt och mannen gick in och köpte... jo, vi satt utomhus (+28 grader, makalöst!!)! Jag var sugen på wienerbröd, men fick morotskaka...?! Wienerbrödet var slut... hm, delade kakan med tre gråsparvar... ☺️
Hem till Huset... - Vem faen bor här?!!! 😨 Åh, suck...
Jaja, det blir väl bättre... Ikväll har jag sålt en säng, två sängbord och två Kosta Boda-skålar! Catching 💰 Imorgon hämtas ett matbord och fyra stolar och två sängar till! Wow, hörni, det går ju som tåget?!! FRAMÅT!! 😁
När vi hade en 'lucka' över, plockade vi ner vår sänggavel och mannen började slipa bort lacken på trä't, pinne för pinne...! Vi ska vitlasera dem/den, likaså sängborden... blir nog fint!
När alla prylar som skulle säljas idag var hämtade, verktygen tillbakalämnade hos olika grannar (mannen glömde sina på Landet...! Vi fick ju hjälpa männen som skulle ha sängen, att montera ner den... 😫), så åkte vi bort till Tannefors Slussar... trots att det var efter 'stängningsdags', så var det öppet...
Det blev en bit västerbottenpaj för min del... 
 
Handlade lite på Coop på vägen hem, nu har vi duschat och lagt oss i sängen, finns ingen annan stans att vara precis...?! 😝 Godnatt på er! Imorgon är en ny dag... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0