MAXI & MAX...

 
Är ni där?! Jag är här, var bara lite 'tom' i huvudet imorse...
 
Lilltjejen ville åka till Ö&B på förmiddagen, och köpa schampo... bra idé! (Det skiljer faktiskt 8:- i pris på det schampo't jag köper, per flaska!!) Efter det gick vi in på MAXI... kära MAXI... eller nja, numera känner jag mig inte så hemma där... 😔 Men de har bra grejer! Bara bomullspads, de är mer än dubbelt så dyra på Ö&B!! Jo, det gäller att plocka ut godbitarna i alla affärer...!! 😧 Ojoj...
Sen åt vi på MAX, innan lilltjejen skulle vidare till sitt 'jobb' på US, nja, hon gör en sorts praktik, kan man väl säga... duktig tjej är hon! 😘 
Jag har krupit under värmefilten, riktigt 'piss'väder ute idag!! Regnar!! Hu! Har gjort mig en kaffe, hade inga ägg kvar imorse, så blev ingen 'äggakaffe'... ska bläddra lite i reklamen och öva lite mer på mina sånger till ikväll...
🎶 Händerna uppe i luften, pannan mot baren, nu spränger vi taket...🎵
🎤🎤🎤
 
Ha det bra, vi hörs senare!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0