'It's raining cats and dogs!!'

 
Ja, fy f*n...! Förlåt, men det här vädret är värsta, värsta!! Snöregnslask! Blä! Om det ändå vore söta djur... 🙄
Bestämde att handla på CityGross i förmiddags, de har fint kött... Men idag åker jag inte ut till Mamma, tänkte jag, för jo, det ligger ju där utåt... men... på vägen kände jag att jag ville, så... Tände ett hjärta, grävde fram en liten 'plätt' och där fanns också några blomrester från hennes födelsedagsbukett... Hej, Mamma 💛
Tillbaka till CityGross, frös lite om tårna och var bra sugen på en vaniljsemla...! 😩 Oh, God... jaja...
Vet ni, jag skrev ju imorse att jag inte har några syskon, det är halv-sant...! 😬 Jag har faktiskt två halv-systrar! ♥️ Vi har samma pappa... Men vi har inte setts mer än en gång...?! Vet faktiskt inte riktigt... men vet att jag träffade dem en gång, jag tror när mina föräldrar redan skilts åt, jag var kanske 5 år... Mina halvsystrar är något äldre, 7-10 år kanske... Men här ovan är de! ♥️ Fick bilden imorse, av den ena av dem! Tack! Så kul att se! Vi har pratats vid, efter Mamma gick bort, och sagt att vi ska ses... mina systrar... ♥️
 
Har varit hos min hundkompis och fikat, mysigt! Gosat med Mezzo-plutten också! ♥️ Vi kommer nästan kunna vinka till varandra i framtiden, står ett hus ivägen bara... 😆
 
Skippar yogan ikväll, orkar inte... av flera anledningar...
 
Imorgon kommer barndomsbästis+dogg=yiiiihaaa!! 
♥️♥️♥️
Kramis!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0