Hemska piller och hästar...

Hallåååå!
Har varit ute och gått i solen, i två timmar! ☀️ Hade min kompis i öronen, Josh, ni vet! 
Vilket väder!! Njo, så fort solen är framme så är det fantastiskt! Men det var ganska kallt om näsa och kinder, lite blåsigt! Stod här på bron vid Hackefors Sluss och tittade, då kom en svan och flög över mitt huvud och landade på vattnet, såå vackert! Tänkte mig en stor Jumbojet ✈️, som ändå landade mjukt och smidigt... 
Väntade och tittade efter hans/hennes partner, men ingen mer kom... Det är han där borta vid soffan på lilla bryggan, han dök ner i vattnet efter något... 
Fick lust att gå och hälsa på hästarna! Fem stycken stod i hagen, helt stilla... frös de...?! 😕
Jaja, hur som... de ville i alla fall inte hälsa på mig... ♥️
💙
Gick tillbaka hemåt... Träffade en hundkompis på vägen, vi pratade en stund... och jag fick klappa lite på Barney! ♥️
När jag kom hem gjorde jag grön ärtsoppa och macka, gott!
 
När jag var på sjukhuset för mina klimakteriebesvär, så fick jag mensreglerande tabletter, ja, alltså, den ser ut att äntligen vara 'på upphällningen', min mens, men gynekologen tyckte jag skulle ta den här kuren på tio tabletter... Hu!! I två och en halv vecka nu har jag gått med sån mensvärk, känt mig allmänt låg, svullen och tung i kroppen och ständigt sötsugen!! Nu hoppas jag 'resultatet' är på gång, så jag får slut på det här... 😩 ...inte kul... (men promenader är faktiskt bra 'medicin', mot det mesta...)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0