Sommar, sommar...

Hej där!
Absolut svalare idag, lite så man fryser i solen...!! Hehe, njae, men det blåser och ibland blir det lite kallt... men det är också skönt och jag älskar vädret så länge solen ändå skiner!
Mannen håller på med sin ved... de här har han tvättat... 😳 ...ähm, de hade legat ett tag i skogen och fått svampar på sig, inte fräscht...... 
Nu ska han stapla in den torra veden, men först slänger han den närmare...
...?!
-Jag trivs bättre häääär, under min korkek... Haha, jo, så är det, vi är olika... Jag har lyssnat på ett gammalt avsnitt av Sommarpratare, Henrik Dorsin, såå bra! Om man söker på nätet kan man lyssna när man vill och på vem man vill, alla programmen som varit finns att hitta! 👍🏻 Det är rolig, trevlig och väldigt intressant lyssning, många öden...
Så då vet ni var ni hittar mig! Kram på er!
☀️☀️☀️
💛



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0