På G...

Ja, hallå!
Frukost imorse! Jätte fina 'gubbar'!
Sen var jag ut och gav mina växter lite näring i frukostvattnet!! 😉 Jo, alla ska må bra! Satte blomfrön i min såbädd, tänker att de kanske klarar sig bättre än grönsaker och sånt...
...men höll på att bli uppäten av de 'vilda' djuren!! 🐜🐜🐜 Hu!! Ända in i stövlarna var de!
Mina 'smulbär' har någon upptäckt...?! Jaja, ät på ni, små djuren! ♥️ Alla ska ju, som sagt, må bra!
Jag hittade andra fina bär...
...lite små ännu, men de får växa till sig!
Alla hålen till flaggstången borrade...
...i med 'smet'...
...taadaaa, nu står fästet där!
Vi tog en paus, medans 'smeten' ska stelna, 1 timme och 10 minuter...
To be continued...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0