Mina dagar är räknade...

...hej, godmorgon!
Jo, men visst, snart har jag legat klart här, i den här sängen, med den här 'utsikten'... mindre än två veckor kvar... jag har väntat länge... Vi började ju i februari att plocka bort och städa inför fotograferingen för försäljning, och redan då började ju processen... huset har inte varit sig likt sen dess, inte helt vårt hem liksom... så nu vill jag bara iväg...! 
 
Nätterna är inte sköna nu, det är varmt, både väder, men också mina 'vallningar', jo, det verkar ha slagit till ordentligt... Jag som alltid sovit stilla på rygg, far nu runt till alla håll och kanter, täcket av, täcket på, för att hitta en svalare, skönare plats... helt hysteriskt, det blir inte mycket sammanhängande sömn... 
 
Men drömmer gör jag hela tiden och inatt har det handlat om barnen, om djur och tyvärr lite 'mardrömmiga' scener... kvävning, och det var kanske när jag var som varmast...?! 😳
Ja, herregud... 
 
Fortsätter idag med tvättstugan, handla med lilltjejen, vi ska baka tårta till morgondagens Examen, laga lunch/middag till mig och mannen, kanske hinner jag packa någon låda... men först ska jag avsluta min sängfrukost!
 
Hej på er!
♥️♥️♥️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0