Fredag... igen... ♥️

Hallå!
I förmiddags kom Återvinningen, tack och lov för ÅTERVINNINGEN!! ♥️ Ja, herregud, så de jobbar och de är lika glada för det, och så tacksamma för sakerna de får! Och JAG är så tacksam för att de hämtar, gud, så skönt! Nu är Huset verkligen tomt, men vi har grejer så vi klarar oss... 😉
 
När killarna packat in och åkt, plockade jag upp lilltj... Sjuksköterskan 😍, och vi åkte till stán och köpte gardinstänger till vårt sovrum... Sen tog vi lunch på torget! Och då började lastbilsflaken rulla, ja, det var ju skolavslutning idag! Kul! Men vilken volym!! 😫 Jag tål visst inte det längre... smet in på Apoteket och handlade lite grejer, sen gick vi nedåt bokhandeln... Men så kom mannen tidigare från jobbet, så jag hann aldrig upp till Lägenheten och sätta upp gardiner... istället plockade vi upp honom också, hem och lämna 'nursen', så hem till Huset och packa bilen... vi hade mycket som skulle ut till Landet, prylar... Bilen packad, då blev det ett stopp hos vår frisör, mannen var långhårig... 😬
- Mot Landet!! Glass i Söderköping, i Ringarum köpte vi med oss varsin räkmacka, en snabbis in på Hemköp i Valdemarsvik och ladda med mycket frukt och dylikt... och... nu är jag helt sluuut!!!
Vi får höras imorgon, folks!
🌸🌸🌸 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0