Mer rensning...

Hej! 
Vi har provat kläder, jo, jag har gått igenom min garderob (och lilltjejen sin kvarvarande...)... hm, mycket kläder, mycket jag inte använder, vissa saker inte ens en gång... 😧 
...och det är klart, att då måste man ju fylla på!!
Jaja... 😬 ...men vi gick förbi Lindex...! 
 
Var också in på vårt lokala bibliotek och lånade lite fler böcker! 'Pepp'-böcker! 😉
Vår hög växer! Imorgon kommer 'Återvinningen' och hämtar, första lasset!! Jo, för fler lär det bli... Men jag tycker det känns bra, då kommer det ju förhoppningsvis till användning hos någon annan... ♥️
 
Lite kaffe nu, sen blir det sen lunch och ikväll ska vi till 'Friskis', jag och lilltjejen... jag ska på yoga, men vi får se om lilltjejen får någon plats, annars 'gymmar' hon! 👍🏻 
 
Hej så länge!
💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
Jaana
2018-01-18 @ 15:28:40
URL: http://jajasanglar.blogg.se/

Tänk , sitter och hoppar mellan bloggar och så dyker Din blogg upp. Så trevlig att läsa. Böckerna föll direkt i min smak!!
Så ser jag, aha du bor också i Linköping !!
Fin stad vi bor i♥️
Nu ska jag läsa vidare hos dig.
Hoppas er flytt går bra!,,
Fint område ni ska flytta till.
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0