Tidig yoga... đŸ™đŸ»

Helloj!
Yoga 06.45, jajjemÀÀn!! Lilltjejen var med, slĂ€ppte henne vid skolan sen och Ă„kte mot CityGross... solen gick upp, underbar start pĂ„ dagen! 💙
Åt frukost pĂ„ kafĂ©t! Min barndomsbĂ€stis 💙 ringde, vi pratade ganska lĂ€nge! 💙💙💙 SĂ„ var jag in och handlade...
...Ă„kte vidare mot Lilla Aska... Fantastiskt vĂ€der! Det lĂ„g som 'isdimma' över gĂ€rderna, liksom 'trollskt', vackert! 💙
TĂ€nde ett hjĂ€rta, trots den solljusa dagen, men vad gör det... ikvĂ€ll lyser det och pĂ„minner henne om att jag var dĂ€r och att jag aldrig glömmer henne... ♄ ...lilla Mamma...
💙
Nu Àr jag hemma, under min vÀrmefilt, och Àter lite blÄbÀr... Men kolla, jag köpte flÀsklÀgg!! Mannen blev ocksÄ sugen igÄr nÀr jag berÀttade om min fina lunch hos hundvÀnner, sÄ ikvÀll gör jag ett försök! Mums!!
Ha en hĂ€rlig fredag, med eller utan flĂ€sklĂ€gg 😧, sĂ„ hörs vi vidare!!
💙💙💙



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0