Josh och jag... 🌸

Hej!
Gjorde mig i ordning, tog med mig Josh i bilen och drog till 'macken'...! Tanka och tvätta av bilen... lite bättre... 🌟
Sen köpte jag tjugo kartonger till och åkte hem och började röja i ännu ett förråd...! 😧 Det här huset är FANTASTISKT, helt otroliga bra ytor och förvaring att flytta in i... Men att flytta ut ur är inte lika kul, känns som det aldrig tar slut...! Jaja... Detta förråd är som ett litet mat-förråd, om man vill, alltså typ syltburkar o dyl, det är lite kyligt... Men jag har mest haft krukor och några flaskor här... Men nu är det fasiken nästan tomt!! 👍🏻
Och högen till Återvinningen bara växer!! Ojoj... blir skönt när det är borta...
Hörni, dricker te och äter hallon, i sängen, Josh han bara sjunger...!! Men jag orkar inget mer nu... får ta nya tag imorgon...
Hej på er!
🌸🌸🌸



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0