Min tvĂ€ttstuga... 🎈

Hej igen!
Var med lilltjejen och handlade... ooops, var kom den ifrĂ„n?! 😬 Ny smak med min favorit 'Zoo'... hm, föredrar nog originalet...
PĂ„ vĂ€gen hem var jag och köpte nĂ„gra frĂ€scha blommor, bl a till min Ă€lskade tvĂ€ttstuga... DEN kommer jag definitivt sakna!! Jag kommer aldrig nĂ„gonsin fĂ„ en sĂ„ bra igen! 😞 Men Ă„ andra sidan blir vi ju bara tvĂ„ i fortsĂ€ttningen... nĂ€r vi var som flest i det hĂ€r huset, sĂ„ var vi sju mĂ€nniskor och tvĂ„ hundar!! DĂ„ krĂ€vdes det plats, ÖVERALLT! Men det var kul... 💙
Allrummet fick en blomma! 
Och vardagsrummet en lika!
Tulpaner i köket! PÄ mÄndag morgon kommer fotografen och tar bilder pÄ huset, hoppas blommorna hÄller sig fina... i början pÄ mars blir det visning...
Öh... avbokade yogan ikvĂ€ll... nja, stannar hemma och umgĂ„s med mannen nĂ€r han kommer...
Slut i knoppen, hörni, vilar en stund...
💙💙💙 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0