Sjukt... 🤢

Hej där!
Jo, faktiskt, det är bara tre veckor tills det blir lite julledigt, tjoohoo! Trodde verkligen jag skulle hänga i tills dess, men... nej, min kropp sa något annat... hm, nya baciller, på de gamla, jo, för inte har de gett sig heller... suck...
 Så inatt var ingen rolig natt, känns lite bättre nu, men mår fortfarande illa... en halstablett hjälper lite mot just det... hu... och hosta och snorigt... vaaarföööör?! 😫
 Min man har lagat lunch, fint saffransmos...
...med lax... tog en liten portion, men... det gick inget vidare...
Har sovit hela förmiddagen, under filtar och täcke, min kropp är helt slut... vila nu är prio ett, prio två kommer sen, att återgå till jobbet... over and out...
♥️❤️♥️❤️♥️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0