Ny värmande vän... 😏

Hej Fredag! ♥️
Åh, hörni, VI ÄR HÄÄR! Och titta på min ljus-gran! 👏🏻👏🏻👏🏻 Men vägen hit var lång, den gick över Norrköping och någon förort...
...jo, mannen hade ’fyndat’ en gjutjärnskamin hos någon... snubbe....😏 ...25 kilo... jaja... Den ska värma upp mannens framtida ’snickerboá’, ja, den han ska bygga... såga brädor till... fälla träden... suck...
 
Jobbat lång stängningsdag... öh, mitt huvud har inte riktigt varit med mig idag, vet inte vad som är fel...?! 🥴 Men till slut var i alla fall alla barnen borta (🤭...? Förhoppningsvis gick de hem...?!) och jag kunde packa ihop och stänga... mannen kom med lastad bil och vi började resan mot... PARADISET! Yeay!
Nu har jag värmt lite Limoncello-glögg... seees imorgon!
♥️♥️♥️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0