Min Bästaste Lördag! ♥️

Hallå i stugan!
Styrde mot Norrköping vid elva-tolv och plockade upp min stora flicka...
...och vi parkerade oss på ett mysigt, gammeldags konditori! ♥️ Ååh, det är såå mysigt, särskilt när vädret ute är ruggigt och uschligt! (Jag skulle kunna döö på ’kondis’, alltså... ☺️) Lite gott är extra plus, såklart, saffransruta... oh, my...?!
Efter tre timmar tänkte vi lunch, sushi igen... 😜 ...hehe... (kramade en snabbis på vår lilla flicka som bor precis nästan där vi var... 😍)
Tack för oss! 🥰 Tillbaka till Landet!
Köpte med mig Årets Glögg!
Mums! Med Limoncello, riktigt fräsch! Jag föredrar faktiskt vit glögg...
 
Nu har Mannen och jag sett första avsnittet av Årets Julkalender (verkar lovande!) och nu en liten historia om min barnidol, Pippi Långstrump! Wow, älskar henne fortfarande!
❤️❤️❤️
Puss och Kram på alla! Ciao!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0