'Headhuntad'... 😳

HallÄ!
Nja, 'headhuntad' kanske Ă€r ett stort ord, men i princip, det ringde en dam och erbjöd mig ett jobb, pĂ„ en vĂ„rdcentral!! đŸ˜Č Visserligen ett vikariat, men jag Ă€r jĂ€tte glad!! Ska dit pĂ„ intervju pĂ„ mĂ„ndag, sĂ„ fĂ„r vi se... HÅLL TUMMARNA!! Tjoohoo!
Nu Ă€r vi pĂ„ Landet, köpte varsin maffig rĂ€kmacka pĂ„ vĂ€gen ut, hos Bagar'n i Valdemarsvik! 😉 Han hade sĂ„ mycket fina, nybakta bullar och kakor, sĂ„ 'snĂ„lvattnet' rann i mungipan...!! đŸ€€ Mannen köpte kardemummabullar till söndagens möte i föreningen, men... jag avstod! TĂ€nkte pĂ„ min timme pĂ„ gymmet imorse... hm... 
Nu har jag 'bĂ€ddat' ute i hammocken (Ă„skan âšĄïžâšĄïžmullrar...?!) och gjort en liten kall kaffe (hm, men det var inte sĂ„ gott... 😐?!) och tĂ€nkte lĂ€sa sista sidorna i min bok, den Ă€r spĂ€nnande! Mannen har Ă„kt ivĂ€g pĂ„ ett Ă€rende...
Hoppas ni fĂ„r en hĂ€rlig fredageftermiddag/kvĂ€ll! 💙 Puss pĂ„ er!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0