Flyttstädning...

Hallå där!
Blekta tänder igår, blekta slingor i håret idag... vad kan jag bleka imorgon...?! 😝 Hehe, nja...
 
Efter frissan åkte jag några ärenden, sen upp till lilltjejen i sin 'gamla' lägenhet... jo, det är dags att lämna över den till nästa hyresgäst och idag skulle den städas...! Lilltjejen gnodde på, men det tog oss ändå många timmar innan vi var klara... puh! Sen åkte vi till Norrköping, med alla hennes återstående (städ-)prylar, och så åt vi middag ihop, jag, lilltjejen och hennes sambo! ♥️ Mysigt... men trött...! Jag åkte snart hemåt, det var skönt att köra medans det ännu var ljust...
Kom hem till en mörk och tom lägenhet... men det är ok, ibland är det skönt att vara ensam... ♥️ Lite varmt honung-/citronvatten, hallon, tända ljus och nya IKEA-katalogen!! 😍 Härligt!
 
Imorgon kommer Mezzo hit!! Yiiihaaa!! 🐶♥️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0