Drömmar...

Ja, hallå! Äntligen kunde vi tända brasan!! Hehe... Jo, jag älskar soliga, sköna sommarmorgnar, men... nja, vi har ju fått ganska många sådana i år, så imorse var det härligt med lite gråmulet och regn ute, och rykande kaffe och brasa inne! På ett sätt längtar jag lite till höstens mörker, när man myser inne med levande ljus... 🍁🍂🍁 ...'allt har sin tid'... jo, t o m vintern har väl sina höjdpunkter, även om just den årstiden inte är en favorit precis...
 
Jag drömmer alltid mycket! Men ibland känns det som att det går en röd tråd i flera drömmar, så har det varit den här helgen... De två första nätterna drömde jag om Mamma ♥️, och det var sorgliga drömmar, ena morgonen vaknade jag och grät... Inatt har jag drömt om djur, bortglömda, sökande... jo, hittade Wilma ♥️... så henne tog jag 'tillbaka'... Jag vet att jag tänkte men jag skulle ju aldrig mer ha ett husdjur...?!, men slog bort den tanken, jag var tvungen att ta till mig dessa djur... jo, för det var fler, en annan herrelös hund, som gick omkring och bar på en påse med mina saker...?! 😳 Hm, nja, drömmar är ju oftast ett 'sammelsurium' av detaljer, som inte alltid hänger ihop eller är förståeligt... men man fattar ju oftast 'andemeningen', känslan... sorg, saknad, längtan...
 
 
🖤
🖤
🖤
🖤
🖤
 
...nehej, dags för frukost då...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0