Bakat bröd...

Hallå igen!
När vi kom hem från Landet, sprang mannen ner på sin bokade spinning! Jag hoppade gymmet ikväll (bergsklättringen idag tog rätt bra på mina ben... 😳) och istället så bakade jag små 'fralla', lchf! Jo, jag försöker fortfarande äta mycket enligt det, men inte alltid det funkar... Nu tänkte jag på min tid framöver, om jag får jobb...?! 😋 Där brukar man ha morgonfika med kanske en liten 'macka' och frukt... och så matlåda till lunch! Mhm, nya rutiner...
Vi smakade bröden här ikväll, tillsammans med en 'grönis', det har jag verkligen saknat! 💚 Bröden var goda, tyckte jag, mannen tycker inte det är 'riktigt bröd'...
 
 
Här kommer receptet, hämtat från bloggen ceciliafolkesson.se
 
 
Jag hade ingen zucchini hemma, så jag tog potatis, gick lika bra! Kolhydratinnehållet kanske ändras, men jaja...
 
Hörni, snart dags för min 'beauty-sleep' 😍, imorgon gäller det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Godnatt! 💙



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0