Arbete och yoga...

Hej, hej där!
 
Idag har jag faktiskt inga bilder, har inte hunnit samla på mig... lång arbetsdag, ringa persienn-gubben och boka tid för insättning av nya persienner, handla på Coop, hem och prata några ord med min man och äta en avokado och en kiwi... 
...sen var det dags för yoga! Såå härligt! Idag kände jag verkligen att det var SKÖNT, ja, men att det liksom behövdes och gjorde verkan... på 'sista vilan' höll jag på att somna...
 
I helgen lovar jag bättre inlägg, då har jag mer tid för det... Vi åker till Landet imorgon eftermiddag, men först ska vi förbi Norrköping och hjälpa lilltjejen&sambo med lite borrning, nja, hyllor, tavlor och sånt! 💙 Ja, för imorgon slutar jag tidigt!! Och förhoppningsvis kan mannen också sluta hyfsat... såå...
💙💙💙



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0