'Äta bör man...'

Hej!
Det är lite svårt med mat nu, dels är jag inte sugen på något direkt, dels har jag ingen lust att laga när jag sitter hemma hos mamma... det blir mycket färdig mat, bara att värma i mikron...
Paj eller soppa med bröd har det ofta blivit...
Men idag blev det faktiskt lunch på stan med min stora tjej, vi åt på 'Hälsofreak', helt ok... glömde fota efterrätten, RAW...! Udda, men nja, gott!
 
Imorgon får mamma hem en sjukhussäng! Det blir bra! Lättare att hjälpa henne och ingen risk att hon rullar ur... Helt otroligt vilka 'förmåner' genom LAH, jag är stum! 😐 Fantastiskt!
 
Ännu en dag... kram på Er!
❤️❤️❤️❤️❤️
Jessica Högberg
2017-09-26 @ 18:07:23
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Låter jobbigt, vad fattas mamma?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0