Och så smet hon!! 😧

Hej igen!
Vi har haft en lugn förmiddag, jag har tvättat några maskiner tvätt, men i övrigt försökt att mest hålla mig stilla, tänker att hundarna blir lugnast då... Till en början låg Ella hos mig i soffan och Pippi på golvet...
...men snart kom Pippi också upp och la sig! 
 
Men nu var vi ut en sväng och då smiter Pippi!! Hon tråcklar sig ur selen på en halv sekund!! Som tur var (och kanske därför...?) så var vi nära deras hus, så hon sprang hem! Hon satt på trappan, så jag kunde koppla henne igen, men sen vill hon inte gå och jag vågar inte dra för mycket för då smiter hon ur selen igen...?! Herregud!! 
 
Hundarnas ena granne kom precis hem i bil och vi stod och pratade en stund... Hon gick in och hämtade lite godis, som jag faktiskt kunde locka hem Pippi med!! Så godis måste jag ha med!! Men känns väldigt osäkert nu att gå ut med henne, jag vill ju inte att det ska hända henne något...?! Ojoj... Till saken hör att hon nafsar efter mig, när hon blir för tjurig...! 😵 Hm...
 
Hörni, jag hör av mig...
 ☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0