Mammas 'morris'...! 💙

Yes, 'upp with the tupp'! 
Men nu ligger jag hĂ€r i Mammas morgonrock och dricker mitt kaffe! 💙 Mamma levde mest i pyjamas och sin 'morris' den sista tiden, kĂ€nns skönt att gosa in sig i den mjukisen! 💙 Hihi!
 
 
 Lyckades hitta en annan firma igĂ„r, som kommer redan idag pĂ„ förmiddagen och hĂ€mtar (och packar!) Mammas saker! Finemang! Kanske tar de inte hennes sĂ€ng, de var lite restriktiva med just resĂ„rmadrasser, men dĂ„ fĂ„r vĂ€l vi slĂ€nga den, men i övrigt hoppas jag de tar allt... En runda till till 'tippen' blir det Ă€ndĂ„, med lite hallmattor som jag lĂ„ter ligga sĂ„ lĂ€nge, sen dammsuger jag av och sĂ„... voilĂĄ! đŸ‘đŸ»
 
Vilket flyt! Mycket tack vare Mamma, som hade sĂ„n ordning pĂ„ sina grejer och ocksĂ„ alltid rensat och kastat onödiga prylar... Sen hade hon lovat bort en hel del av möblerna, som hon visste att inte vi ville ha Ă€ndĂ„, sĂ„ mĂ„nga stora saker kom en grannvĂ€n och bar bort, praktiskt... Tack, Mamsen! 💙
 
Kören igĂ„r var helt fantastisk! 😍 Ni som Ă€ven Ă€r mina vĂ€nner pĂ„ Facebook kan kolla ett klipp jag 'delade' pĂ„ kvĂ€llen! Ă…Ă„h, sĂ„ underbart! EfterĂ„t kĂ€nner jag mig helt euforisk! ❀ IkvĂ€ll har jag bokat yoga igen! Försöker göra minst en sak per dag, som ger mig positiv energi, gĂ€rna fler! Jag kĂ€nner att det hjĂ€lper mig att mĂ„ bra!
 
Har som ett tryck/'en sten' i bröstet, jag antar att det Ă€r sorgen 😔, det tynger otroligt och naturligtvis rinner det över dĂ„ och dĂ„... IgĂ„r morse pĂ„ Yoga Mind, sĂ„ började tĂ„rarna rinna pĂ„ slutet, jag vet inte varför, det bara kom... och det Ă€r sĂ„ det blir ibland, det bara kommer... Men jag antar att trycket lĂ€ttar sĂ„ sakteliga, men jag vet ju vad det beror pĂ„, och ja, det Ă€r sĂ„ det fĂ„r vara... Jag hoppas och tror Ă€ndĂ„ att all positiv input splittrar upp den tunga stenen och att det till slut bara Ă€r ett lĂ€tt, glittrande grus som ligger i hjĂ€rtat och pĂ„minner om min Mamma! ❀ För hon kommer ju alltid att finnas dĂ€r, i mitt hjĂ€rta! Som ett glittrande ljus! ❀
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0