Ingen bio...

Hallå!
Nej, det blev ingen bio ikväll, som vi tänkt... Vi skulle se 'Borg', filmen om Björn Borg... Men SF hade haft problem med hemsidan idag, så min bokning gick aldrig igenom... nej, jag fick inget bekräftelsemail, så jag anade att det kunde vara missat... Fanns några spridda platser kvar, men inte två tillsammans, så vi 'hoppade'...
Vi gick på 'fik' istället, ojoj!! 😍 Nu står magen i 'fyra hörn'!! 😩
 
Tidigare idag var mina tjejer och jag i Mammas lägenhet och tjejerna plockade ut lite saker de ville 'ärva' efter Mormor! 😘 Sen kom en väninna till Mamma och hämtade möbler, som Mamma lovat henne... Jag sorterade lite och tog ner gardiner, nu är det rätt tomt...! I veckan ska jag packa några lådor med det jag vill ha, köra till 'tippen' med skräp, sen är det väl dags för 'Återvinningen' att ta resten... Bostadsföretaget står för städningen, så i princip borde jag kunna vara klar med lägenheten till nästa helg! 👍🏻 Känns mycket bra!
 
Ha en skön kväll, nu ska jag titta lite på 'paddan'!
🐸🐸🐸
Kramisar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0