Yoga đŸ™đŸ»

Godmorgon!
Jag har fastnat för yoga, gillar det verkligen! Var igÄr kvÀll ocksÄ och det Àr sÄ skönt! SÄ nu har jag bestÀllt en bok, vill lÀra mig mer sÄ att jag kan göra det hemma, men ocksÄ förstÄ vad och varför man gör kanske vissa övningar... Just lÀkande yoga Àr intressant, kÀnns som det Àr precis vad jag behöver...
❀
Annars...? Nja, det har varit en tung vecka, har inte alls mĂ„tt bra... Men ser fram emot en lugn helg pĂ„ Landet, ska inte göra nĂ„got, eller i alla fall bara det jag har lust med... Hoppas pĂ„ sol och sköna skogspromenader! đŸŒČ Kanske matsĂ€ck ute i det fria...? 🍁 Naturen Ă€r fantastisk!
Puss&kram!
❀
 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0