Jag ringer så småningom... 💙

Hej Fredag! 👍🏻
Plockade upp lilltjejen imorse, hon ville komma hem och tvätta några maskiner, hon åker bort över helgen... Hon laddade en maskin och så gick vi ut på promenad! Härligt ☀️-sken! Lite frukost när vi kom hem och sen en ny maskin... Bort till vårt centrum för att handla och hem och laga mat... Mat som är bra (bättre...) för 'känsliga magar'... njo, vi har det nog allihop i familjen, mer eller mindre... Det blev en kycklingwok med risnudlar, allt tillåtet enligt 'foodmapen'... Gott!
 
Annars...? Nja, det är FREDAG igen, tiden bara rinner på!! Förlåt, alla ni kära Vänner, som jag ofta, ofta tänker på, men inte tar mig för att träffa/ringa, det kommer...! ❤ Jag försöker mest bara vara/leva just nu och göra saker som jag tror är bra för mig... även det känns ibland övermäktigt... 😔 ...men som sagt, det kommer, ha tålamod med mig... 
Vi stannar i stán i helgen, vi har lite aktiviteter inbokade, bl a TEATER! Kul!
Hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0