Eftermiddag...

Halloj!
Gjorde jätte god ugnsomelett till lunch, fetaost, bacon, tomat och gräslök, faktiskt mest lyckade någonsin! 👍🏻 Mejerifri också, njo, osten ska ju vara på getmjölk...
Sen var jag till sjukhuset...
...grädde, kolasås, banan och torkade jordgubbsströssel, fin vá?! Hoppas den smakade också... 😳 Det var en familj där i köket och åt mat när jag bakade, några i personalen swishade förbi ute i korridoren, men sista halvtimmen var jag nog helt ensam på hela avdelningen!! 😰 Ja, nästan lite spöklikt öde...
Nu har vi gått en promenad i solen, Wilma tyckte det var varmt och jobbigt, stannade i varenda skugga...
Jag bad Wania LE...
All städning klar, tvätt har jag lite kvar, men det tar jag imorgon, fönsterna... nej, det får... vänta... det regnade imorse... Men det känns bra, nu vilar vi! Mors! 😍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0