Sommarens läsning! 📕📙📔📗📓

Heej!
Mamma har fått LARM! Jätte bra! Mår hon dåligt kan hon larma och personal från Aleris kommer inom tjugo minuter! Visst kommer jag också, men om hon inte når telefonen eller nåt, känns tryggt! ❤
En liten 'apparajt' på väggen...
Hittade en till bok idag, till min sommar-samling... en favorit-författare! 😍
En bra samling, brukar vara lagom med ca tio stycken... 😉 Mm, längtar! Nu läser jag ju fortfarande Isfolket, när jag läser, har varit lite dålig på det nu, sista veckorna... jaja... 🐸:an tar över!! 🙄
Mannen jobbar hemma idag, så efter lunchen blev det en efterrätts-'grönis'! 💚🌱💚🌱💚
Hörni, ha en skön helg, vi styr mot Landet om ett tag! Ska bara 'slappa' de här dagarna... hääärligt!
Puss & Kram!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0