Femte dagen...

Godmorgon!
 
Jo, min femte 'bra-mat-diet'-dag och vågen går nedåt igen! Hehe...
...nu bli det gott kaffe! ❤
Tog Maia och en låda jordgubbar och överraskade mamma igår kväll! Jag visste att hon saknade Maia... Vi satt och pratade en stund, jag drack te och mamma fick i sig alla jordgubbar, sen åkte jag hemåt, Maia fick stanna... Jag hämtar henne vid åttatiden nu snart, så får hon gå ut med oss, sen stannar hon här igen...
 
Vi ska faktiskt till Norrköping idag, jag och mamma, till min stora tjej! ❤ Hon bjuder på fika i sin nya fina lägenhet och vill förstås visa mormor! Lilltjejen är också där, hon har sovit där inatt! 
 
Och det är FREDAG! Tjejerna följer med mig hem i eftermiddag, så ikväll blir det tacos med mannen, som tidigt imorgon bitti drar till Thailand på jobbresa...! 🙄  
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0