Måndag!

Ja, här är lugnt! Ännu lugnare för mig, sen mannen tagit över 'nattpasset' med Wania... njae, han har gett upp försöken att få henne att vänta med frukosten, kvart i tre går han upp och matar henne, sen lägger hon sig hos honom och sover gott... Fördelen när han går upp, är att de andra två ligger kvar hos mig, går jag upp hänger ju de också på... 🙄 Jaja, naturligtvis är det ingen bra lösning i längden, att hon fortfarande äter mitt i natten, men... hoppas de på veterinärkliniken har några bra råd på onsdag... 
Läste ut min bok imorse, plockat fram nästa, faktiskt den sista i första högen jag tog med hit... men den kanske räcker till onsdag då, när jag styr mot Linköping en sväng!
 
Nu blir det frukost i solen, med ännu en kantarellomelett! 😍
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0