Mamma hemma! ❤

Hej, hej!
Lunch idag... 😫 Njae, var faktiskt inte alls sugen på sill, men hade inget annat hemma... jaja, nu är det handlat igen...
Lilltjejen och jag var och hämtade mamma strax efter halv fyra, tjejen slutade sitt jobbpass då... Två påsar blod senare! ❤ Piggare...?! Jo, lite kanske, men till imorgon tror jag hon känner skillnad... 
Jag och min lilltjej/ssk! ❤ Hon ville inte vara med på bild idag...
Vi fikade en liten stund i sjukhus-kafét, laktosfri chokladbiskvi! 👍🏻 Jag åt frukt bara! 👍🏻👍🏻👍🏻
Hem med mamma (som genast parkerade sig på balkongen 🚬!), ssk:n cyklade hem sin cykel, sen hämtade jag upp henne och vi drog till MAXI... som sagt, behövde handla... Vi köpte (dyr!) middag, MAXIs egen sushi... Tyvärr inte värd pengarna... eller också var vi inte sugna, det 'smakade oss' inte alls... hm... Men sjögrässalladen var god!
Och vet ni, lilltjejen köpte godisar och 'lurade' mig att smaka!! Men jag smakade bara en...! Gott...
 
Hörs imorgon, hörni!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0