Landet och en 'BAT'!! 🩇

Halloj pÄ er!
Min middag igÄr blev rester frÄn lunch/frukost, kokt Àgg, broccolisoppa och sÄ lite 'plock', gott!
Mannen kom hem med sista kvĂ€llsplanet... jo, jag blev glad, Ă€ven om jag inte visade det lika tydligt som Wania...! đŸ¶ Hehe, ingen 'svansvift' hĂ€r inte...! ❀ Men han hade köpt en parfym (av tvĂ„...) som jag önskat, den andra hade nog utgĂ„tt...
...mmm, god!
Wania vĂ€ntade pĂ„ att Husse skulle lĂ€gga sig, sen somnade de pĂ„ varsin kudde... ❀
Jag hade de andra tvÄ... tills de blev tre, Wania har sin 'standard'-plats under min ena arm, varje natt...!
Idag har vi varit i Norrköping och firat lill-tjejen som blir 23 imorgon!! â€đŸ˜đŸ˜˜ Min stora, omtĂ€nksamma tjej, tyckte vi skulle ta firandet idag, och pĂ„ restaurang... bĂ„de för att inte fira för sent (blir ofta sĂ„ under sommaren... 😯) och för att inte jag skulle behöva fixa middag hemma... ❀ Det var trevligt! Vi var pĂ„ Papa Grappa, italienskt... Jag var nog dum, men bestĂ€llde glutenfri pizzabotten och... den gick knappt att skĂ€ra igenom!! Hm... jaja, jag Ă„t 'toppingen', helt ok...
Nu Ă€r vi pĂ„ Landet (och det Ă€r SEMESTER!!) och jag tipsade mannen om att vĂ€nner plockat svamp (Facebook!) och genast gick han ut...! đŸ‘đŸ» Hehe...
SĂ„ skulle han göra i ordning pĂ„ altanen och under parasollet satt en... BAT!! 🩇 My God!! Mannen vĂ€ckte honom... 😹 Hu...
 
Nu blir det kantarell-macka!! 😍
 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0