Hosta...

Halloj!
Skön natt och morgon, hundarna har sovit tätt intill, stilla hela natten! ❤ Strax innan sex var jag uppe och gav Wania och Wilma mat, Maia sov... Men sen, ni ser, ingen rörde sig ur fläcken!! Och våra nya madrasser, såå ljuvliga!! Det känns som de liksom 'omsluter' hela min kropp, väldigt skönt!
Men nu är hundarna rastade på en långpromenad, Maia är tillbaka hos mormor och ssk:n också skjutsad hem! På vägen tillbaka var jag in och handlade lite för min förkylning och framför allt hostan, som aldrig vill ge sig! En påse halstabletter också... Har sjukskrivit mig från bakningen även denna vecka... suck...
 
På min 'to-do-list' idag stod lite 'plock', men främst tvätt! Så, det är det jag tänker göra, i övrigt fortsätta ta det ganska lugnt...
Puss på er! 💙



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0