Bra lördag! ❤️

Halloj there!
 
Styrde från Linköping vid nio imorse... Min plan var att stanna i Söderköping och köpa med mig bästa glassen hem! Mannen älskar den!
Naturligtvis var jag alldeles för tidig, men jag tog en stilla kaffe, vid kanalen och allt seglarfolk... Vilka båtar, hörni!! Wow!
Plötsligt kom 'häst-och-vagn' med ett litet föl som gick löst bredvid mamman! Söt! ❤️
 
När jag kom fram, med min glass i kylboxen och några fina strutar, smakade vi varsin 'hemmagjord'...! Sen åkte vi ut till Kaggebo, ett annat fritidshusområde, i en annan del av Köp... njäe, Valdemarsviksområdet...! Vår äldsta dotters pojkväns familj har stuga där... De hade en 'friluftsdag' med surfingbrädor och annat, ja, alltså, pojkvännens föräldrar fixade för pojkvännen och hans kompisar... och vår tjej förstås! Vi tittade lite... Hade hundarna med oss, så vi blev inte långvariga...
När vi kom hem gjorde vi hamburgare, med Bagarn's fralla, mums!! (Grattis till Bagarn's syster M idag!! ❤️ Hihi!!) Så nu, mätt och trött... 💤💤💤
Ha en härlig löööördag!!
💙💙💙



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0