Skogspromenad! đŸŒČđŸŒČđŸŒČ

Hej pÄ er!
Vi har varit nere i Vidingsjö Motionscenter och gĂ„tt i skogen! Men vi gick bara 2,5 km, eftersom vi inte vet hur trött Wilma Ă€r... Men hon var lycklig, kottarna smakade annorlunda...! 🐿 Lite vĂ€l isigt och halt, men annars skönt! Solen glimtade fram ibland, men det kĂ€nns Ă€ndĂ„ mer "vĂ„rigt" Ă€n förut...
Nu smakade nr2-kaffen magiskt gott!! ☕☕
Köpte smĂ„ Lidl-tulpaner igĂ„r, nĂ€r jag var med lill-tjejen och storhandlade! Söta! đŸŒ·
Wilma Ă€r trött, nu vilar vi lite! ❀
 
Ha en skön söndag!
❀❀❀
Ps. Jag mĂ„ste bara... Wilma Ă€r ju inte frisk, jag menar, inte fri frĂ„n hostan/nysningarna, men... av nĂ„gon konstig anledning tycker jag Ă€ndĂ„ att hon Ă€r bĂ€ttre...?! Sover lugnare pĂ„ nĂ€tterna och nja, inte alls lika mĂ„nga "attacker", över huvud taget, som förut...? Fattar ingenting... 🙄 Hoppas det fortsĂ€tter Ă„t det hĂ„llet... ❀
Ds.
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0