Blackheads...

Hej, hej!
Lill-tjejen fick såna här 'stripes' att ta bort pormaskar med, jag köpte till mig själv också... hm, nja, hade nog lite bråttom, trots tiden så hade den inte stelnat tillräckligt, tror jag... plus minus noll, alltså... suck, jaja...
Wilma njuter av båda systrarna idag, fortfarande i Norrköping... ❤
...imorgon ska vi försöka få hem henne...! 😳
 
Chao!!
Emelie
2017-01-03 @ 15:22:37
URL: http://www.blackhead.se

Grymt bra tips! Jag har annat tips som jag brukar använda när man redan fått massa äckliga pormaskar....... det är Blackhead Killer ansiktsmask den är riktigt bra och drar verkligen ut alla pormaskar. Perfekt när man vill vara snygg till helgen. Brukar använda den en gång i veckan minst för bästa resultat långsiktigt. Här är en länk till deras sida http://www.blackhead.se/produkt/blackhead-killer-ansiktsmask-5pack/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0