Stockholm och teater...

Hej där!
Kakan blev snygg idag, riktigt snygg! 😉 Men när jag hade satt in den i ugnen och gick ut i köket för att ställa tillbaka ingredienserna, slog det mig...  jag glömde ägg...?!! 😳 Va, ägg...?! Meen, jag läste ju från receptet, men kaka utan ägg...?! Och när jag skrev ner hemma vad jag skulle köpa/använda... visst skrev jag väl ägg...?! Haha, jag blev alldeles kall!! Men faktiskt, det var inga ägg i kakan, äggen skulle vara i den hemgjorda vaniljsåsen och den hoppade jag över, köpte färdig... PUH!!!
Så, riktigt snygg kaka! 😉👍🏻⭐️
 
 
Ska se den här pjäsen i helgen, ja, vårt teaterabonnemang börjar redan nu! Kuligt!
 
Men först ska jag på 'äventyr' till Stockholm hela fredagen, återkommer om det efteråt! ❤️ Det blir KUUUUL!
 
Kram på er alla!
⭐️⭐️⭐️
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så gott de blev




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0