Räkmacka...

Hej, hej!
 
Åh, jag är helt fast i den här serien, "Livet i Fagervik"...! Svenska folkets vardagsbekymmer, det vanliga livet... jo, det är vad den handlar om, i princip... Nja, den lilla advokatbyrån är väl det som står i fokus, men så många människoöden, jag gillar sånt! Sånt man liksom kan känna igen sig i... Det är t o m så att det trillar en tår då och då...!! 😳 Jo, allvarligt...
Mamma bjöd på lunch på sjukhuset idag, efter mitt "platta-bröst"-besök!! 😉 Haha, jodå, det gick fort och bra! Besöket alltså... Mackan åt vi i nya Norra Entrén, men kaffet gick vi mot Södra och cafét på vägen, lite mer folk där... Åt en bit "onödig" kolabrownie...! Jag får skylla på "födelsedagsvecka"... nästa vecka blir tillbaka till "noll socker"...!
Efter en regnig "prommis" kröp vi ihop i soffan...
...jaja... ❤️
 
Mors!
☔️☔️☔️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0