Sjukhusbesök... på en tisdag?!

Hallå, hallå!
 
Hörni, vilken dag!! Hur lycklig blir man inte av solen?!! Ja, jag lyfter otroligt i humöret såna här dagar, underbart!
Den här bilden är från i förmiddags, "Lennarts❤️Backe"... nja, "ni närmaste" vet vad jag pratar om... Just i sånt här ljus och just här, stannar jag ofta till och skickar en tanke till... ja, just Lennart, som för övrigt hade namnsdag igår! ❤️ Grattis Lennart, where ever You are... 
 
Jag har faktiskt två Lennart-vänner i himlen, grattis till Er båda! 😘
 
Efter lunchen hade jag ett ärende på sjukhuset med mamma, nja, bara en kontroll... Sen var vi på Maxi en sväng, en (slät!!) kopp kaffe och så lite annat på Apoteket...
 
Hem igen, dags för promenad... jag tog en banan innan...
...Wania tog ett äpple på vägen...! Suck...
 
Nehej... soppa och smörgås blir det till middag, sen kanske man ska se den där galan ikväll då, den till förmån för dagens flyktingar... ❤️
 
Ha en bra kväll!
❤️❤️❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0