Älskar skogen!

Hej igen!
En skön promenad! Och vet ni, jag ÄLSKAR skogen! Men jag vill inte gå omkring och plocka bär och svamp eller klättra över stock och sten... Nej, jag vill göra som Ferdinand, bara sitta bland träd och buskar och lukta... lyssna... och gärna dricka en eller annan kopp kaffe...?!!
 
Jo, jag är nog ett "skogstroll", men ett stillsamt ett, lite lagom... Det är lika med vatten, jag fullkomligt ÄLSKAR att sitta vid vattnet, lukta, lyssna... men jag vill inte gärna vara "mitt i det" liksom... Jag är nog väldigt lagom av mig, inga direkta utsvävningar... kanske t o m lite tråkig...?!   Jaja, alla kan vi ju inte vara så extrema och intressanta och roliga...? 😕 Som...?! Öh...?! Nja, jag vet faktiskt inte, kanske alla är lite småtråkiga, på sitt sätt... alltså, ganska normala då...?! 😉
 
Hej på er, nu blir det inget mer bloggande idag!
🍁🍁🍁



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0